søndag 18. oktober 2015

Velkommen søndag!



"Mamma, hvordan kommer man til månen?, er spørsmålet som blir stilt 
samtidig som jeg lurer på hvordan jeg kan sove litt lenger. 
Det er bekmørkt ute og kaldt i rommet. 
Jeg kjenner noen små føtter komme under dyna og en liten hånd bli puttet i min. 
" Jeg har tenkt med en tur til Månen og til Mars, fordi jeg trenger en måenstein. Kanskje jeg kan lage en robot?! Har du forslag til hvordan jeg kan gjøre det?" 

Jeg konstanterer at jeg mangler løsning på hvordan man lager en slik maskin. 
En slik som skal sendes ut i verdensrommet for å hente hjem en stein, 
- og dessverre så mangles også løsningen på hvordan jeg kan få ligget litt lenger under dyna. 

La den nye dagen begynne! 
Velkommen søndag! 

Ha en god og glad dag! 

I dag skal vi se om vi får tatt en tur ut i sola,
her på jorda, altså ! 

Petrine :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar