mandag 28. september 2015

Tidenes kuleste treningsdag



Jeg er skikkelig støl i dag. 
I går tok jeg treningen til nye høyder deg jeg stablet kasser og ble med opp. Følelsen i ettertid har vært som allerede nevnt stølhet, men også lysten til å klatre igjen. Det gjorde jeg litt i tidlgere år, men som så mye annet så blir det borte på veien.



Det var ikke bare lår som ble trent i går. Armene var også i bevegelse, dog ikke i samme omfang da jeg skulle prøve meg på bueskyting, øksekasting og volleyball.



Til disse aktivitetene var det sol, godt humør og gode venner og årsaken var et femtiårslag. Jeg prøvde å snappe om det, men jeg ser i ettertid at noen bilder og viktig informasjon ikke ble lastet opp. 
At jeg for eksempel var i femtiårsdag, at jeg var på det blå laget og at dagen var morsom lagt opp med ulike aktiviteter var blitt liggende igjen på telefonen. Det var morsomt, det var hyggelige folk og flott lagt opp, men om jeg skal trekke for en ting ( som ikke gjorde meg noen ting) var at det ikke var super nettdekning der ute!

Så om du skal være med på slik moro, så er oppskriften:

Ha en inkluderende venninne med vinnerinstinkt med sin femtiende fødselsdag,
som arrangerer konkurranser som en del av feiringen,
bli bedt i femtiårslaget,
delta sammen med glade og morsomme folk,
prøv på det du ikke kan,
mor deg,
tøy grenser og bli med.

Takk,

- det var var så morsom dag!

Petrine :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar