lørdag 1. august 2015

#hjemmeferien ble ikke helt perfekt

Og slik så kjøkkenet ut da vi kom hjem fra ferie


Jeg trodde aldri jeg skulle komme til å skrive dette. 
Jeg hadde aldri trodd at jeg skulle bli grinete av å være hjemme på ferie. 
Jeg trodde aldri at jeg skulle komme til å fortelle at begrepet hjemmeferie fikk en annen dimensjon i det kjøkkengulvet og varmtvannstanken forsvant ut, i det en avfukter overtok plassen og styringen over lyd og temperatur i hjemmet. Jeg må innrømme at det rosa skjæret over å ha ferie hjemme byttet plass med hodepinen da alt av kjøkkenting, møbler og innredning erobret all plass i stua og på terrassen. 

mer av interiøret i stua 


Jeg hadde aldri trodd at jeg skulle si at #hjemmeferie er noe dritt. 
Jeg hadde aldri trodd at jeg ikke skulle klare å leve i dette etter hvert organiserte rotet
Jeg hadde alri trodd at jeg skulle ønske at jeg var på jobb i stedet. 
Jeg føler nemlig at jeg bruker opp de dagene vi som familie har gledet oss til 
på å lete etter dusj, 
på å finne ut hvordan vi skal lage/skaffe oss mat, 
på å ta en haug telefoner til folk hvis syn på vårt hjem er et saksnummer... 

Litt gulv og vegger lå plutselig på utsiden av huset 


Jeg hadde aldri trodd at jeg skule klage over en slik situasjon,
for jeg føler meg oftest omstillingsdyktig og løsningsorientert. 
Jeg hadde aldri trodd at jeg vile bort fra dette egentlig flotte stedet til hvor som helst. 
Jeg hadde aldri trodd at det eneste jeg klarer å gjøre er å klage. 
Jeg hadde aldri trodd at jeg skulle ønske begrepet #hjemmeferie dit peppern gror. 


Jeg har fått verden i hodet, 
og det kjennes ut som migrene.

Men, siden den ferien hvor vi har vært på farta så har vi faktisk hatt gode og glade dager også.
Innlegg kommer med litt bildedryss :) 

Petrine :/ 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar