mandag 5. januar 2015

Et bilde om dagen , - kanskje ?

Nytt år! 
Nye muligheter! 
Og en liten utfordring til meg selv. 
Det er ikke krise om jeg bryter, 
men jeg har en tanke om å ta et bilde om dagen. 
Jeg tenker at jeg skal følge : 
Men om tanken blir handling vet vi ikke før vi kommer et stykke ut i året. 
Denne uken er det disse tamene som gjelder: 


Jeg har løst det på følgende måte, i farta med mobilen:

1. januar: The Sky

Oslofjorden fra Jeløya


2. januar: Something yellow

PÅ skøytebanen

3. januar: Me today

Har man arbeidet i barnehage og oppholdt seg timevis ute, så handler det mer om å ta på seg klær enn å kle seg... 

4. januar: I hear







Jeg fant utfordringen for den inneværende uken. Da får vi se hvor mange bilder jeg får tatt av disse. 
Ikke de mest spennende bildene, men jeg er i alle fall i gang... 

Petrine 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar