onsdag 5. februar 2014

opps, i did it again

Opps, I did  it again…. 



….plutselig var det onsdag med jobb og boklanssering. 
Det betydde at undertegnede plutselig skulle ta på seg sminke sminke og negl -lakk. - Jeg som til vanlig er usminket  er ikke vant til denne tidsbruken. Jeg synes det ser skikkelig uvant ut også. Jeg liker fargede negler, så det hender at Petrus og jeg har en lokal pedikyr- og manikyrsalong. Han liker også  fargede negler og jeg lakker de gladelig, til tross for at jeg har hørt at man faktisk kan bli homofil og alt for feminin av denne lille stunden med fargevalg og pensling.  Ja, ja, det finnes værre ting å bli, eller? 



Det jeg gjorde igjen,
handlet mer om hva jeg ikke gjorde,
det vil si hva jeg glemte..
Det overnevnte er nok ikke gode nok unnskyldninger. 
Jeg glemte rett og slett å trekke hvem som vant barneklær fra meandi
Sorry folkens, noen ganger er hodet overfylt, men nå har jeg overlatt ansvaret til 
Random org. De sto for trekningen - 
det ble Elin som skriver bloggen Tre tette som vant
Hun ønsket seg Slim sweatpants 

Om hun sender meg navn og adresse til petrusogpetrineattgmail.com 
så skal jeg 
se til at du får en pakke tilsendt fra me and i 

Petrine 




2 kommentarer:

  1. Aller først; nydelig selfie! Deretter HURRA!!! Gjett om dette er kjærkomment i den heller tynnslitte dungen med arvede klær ;-) Skal sende mail med en eneste gang :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Mail mottatt 😃 og adresse videresendt. Da kommer det plutselig en pakke i posten. Gratulerer !

      Slett