onsdag 8. januar 2014

Gaven som varmer…



Jeg liker at gutten min har pustende og varme klær på seg på kalde vinterdager. 
Ikke at de har dukket opp enda, de kaldeste dagene, men de kommser. 
Og ull er min favoritt! 

Petrus fikk menge flotte ting til jul og vi/han ble glad for alt sammen. 
Leketøyet har utvidet leken og klærne kommer godt med. 
Det kan være at jeg har sovet i timen, 
men plutselig så hadde han tatt et jump i forhold til klesstørrelse.
Foreldrene ble derfor også glad for klær, eller som Petrus er vi glad for alle gavene han fikk. 
Alikevel så er det en gave som jeg har lyst til å vise dere.



Han fikk et strikkesett som er strikket etter et relativt gammelt mønster. 
Du finner det i boka: " Klassisk barnestrikk" av T Fevang.



Det gjør meg varm om hjertet at noen bruker tid på å strikke til vår lille pode
og jeg blir jo rktig nostalgisk av mønstervalg. 
Jeg synes det var riktig koselig.


Petrine :)




2 kommentarer:

  1. Dette var virkelig lekkert! LIKER LIKER!

    Jeg håper alt er bra med poden etter inngrepet ♥
    klem

    SvarSlett
  2. Veldig flotte bilder, og godt laget :)

    SvarSlett