søndag 24. november 2013

Fabelaktig kos og inspirasjon



Det første jeg tenkte på da jeg våknet i dag var blogging.
Det pleier å være hva jeg skal fylle dagen med
og om det er noe jeg må planlegge og finne frem.
Men i dag var det som sagt blogging.
Det kan nok ha sammenheng med at jeg var på bloggtreff i går.
Med Maia som resigør så måtte det bar bli FABELAKTIG!
Hun hadde samlet sammen flotte bloggere og bidragsytere.



Selv hadde hun organisert juleverksted for oss bloggere. 
Vi fikk lære å lage sukkerbiter, hvordan vi kunne pynte cupcakes og hvordan vi kan lage Vanilje - ekstrakt. Den kan forøvrig ikke brukes før om tre måneder, så det er nok bare å smøre seg med tålmodighet.  Jeg har nok mer et forhold til vaniljesukker kontra vanilje ekstrakt, men skal nok få brukt dråpene når de er feridgstilt . 



Frøken Fabelaktig hadde fått mange flotte damer med på laget. 
Damer som hadde brutt med tidligere arbeidserfaring og begynt med noe helt annet. 
Jeg er imponert over de som våger å ta det store steget og starte for seg selv.
De flotte jentene som ga av seg selv for å gi oss inspirasjon til å gjøre det vi ønsker, følge vår passion, hadde gjort det. Felles for de var at de gjorde det på tidspunkt i livet hvor en hendelse utløste fremstøtet.
De fortalte om oppstarten, drivkraften og deres  lidenskap for det de drev på med.  De fortalte om spennende møter, artige episoder og hard jobbing.
Jeg lot meg imponere og inspirere. 
- og seriøst lot jeg meg overvelde over de flotte goodiebags som de hadde med seg. 
Det kommer jeg tilbake til senere. 
Det krever litt fotografering! 
Her en en oversikt over de som gjorde sitt for at vi skulle få en Fabelaktig kveld: 




Det ble en hyggelig kveld !
Takk til ALLE SAMMEN! 
Nå er det slik at jeg i liten grad brukte kamera, 
så dagens bilder har jeg freidig lånt hos Fabelaktig Maia

Det kommer mere

Petrine 


1 kommentar:

  1. Jeg så litt fra dette treffet på instagram og har sett flere innlegg i dag - det ser virkelig ut som en fabelaktig aften ja:) Kjekt å la seg inspirere av andre, jeg er også så imponert over de som bare bryter opp og starter for seg selv!
    Er forresten litt misunnelig på dere som fikk lære å pynte cupcakes - jeg spiser ikke så mye av de selv men kunne så gjerne tenke meg å imponere litt med slike kreasjoner;)

    Ønsker deg alt godt for uka som kommer kjære du
    varm klem:)

    SvarSlett