tirsdag 4. desember 2012

Luke 4 - Dagens give away og Amandaprosjektet


Petrus skriver brev. 
Da er vi fortsatt i  gang. 
I gang med å telle ned til den 24. eller til å stresse oss opp til samme dato. 
I gang med å skape forventinger og bygge tradisjoner for store og små.
I gang med å skrive brev til julenissen eller med å tenke ut hvordan man skal glede andre. 
De viktige tingene som skaper bånd og minner.

Bildet er lånt fra bloggen far-mor-mor

Jeg kommer med en oppfordring til deg i mellom pakkebånd og julekort :
Om du vil glede de aller minste,
og da snakker jeg om de aller, aller minste,
så kan du finne frem litt garn og noen pinner.
For om du har litt tid og litt garn til overs
så trenger Amandaprosjektet tepper,
luer og sokker til prematurbarn.

Oppskrifter finner du her.

Dagens trekning : 
I dag kan du vinne juletrepynt !
Biler som er gitt av Borg Ramme.



Lodd trekker du på følgende måte :
1 lodd ved å legge igjen en kommentar
1 lodd ved å være eller bli følger enten på bloggen eller på fjesboka 

Har du ikke blogg så er det fint om du legger igjen en mailadresse.
Vinneren blir offentliggjort på torsdag.

Dagens sang: 


HA EN GLAD TIRSDAG! 



Petrine





20 kommentarer:

  1. To lodd til meg :) Får vel tre inn i den moderne jula og satse på å få slike julekuler. Her er fra før kun klassiske runde...

    SvarSlett
  2. 2 lodder til meg! Ha en finfin dag! Nydelig julepynt! *LIKER*

    SvarSlett
  3. Ett lodd på meg:-)

    Nå har Prinsen gått opp til str 68, men har en del klær helt opp til 86:-)
    Ha en fin dag:-)

    SvarSlett
  4. Så stilig juletrepynten var - de hadde sønnen min elsket å henge på juletreet :) Jeg tar to lodd, følger deg på Facebook :)

    SvarSlett
  5. Skulle ønske jeg var hakket flinkere med hendene, men det er jeg dessverre ikke :(

    Jeg tar to lodd, selv om kanskje vi ikke burde ha sånn fin julepynt som får minsten til å ville plukke enda mer på treet ;)

    SvarSlett
  6. Så koselig premie, blipynt til juletreet!
    Er fan av facebooksiden din allerede!
    Førjuølshilsen
    Bente Hagen
    netlohell@hotmail.com

    SvarSlett
  7. Trekker to lodd! :))
    zuperman_93(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  8. jeg trekker to lodd :)
    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  9. Jeg vil gjerne være med med 2 lodd :)

    Mvh
    Hege
    hege_boe@hotmail.com

    SvarSlett
  10. Det var innmari kule julepynt!
    Sikker på at både nevøen min, og bestefedrene hans ville likt disse!

    Tar 1 lodd

    i_sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  11. Enda en flott oppfordring og en herlig giveaway:)
    Jeg prøver lykken med to lodd.

    Fin kveld til deg
    og god klem:)

    SvarSlett
  12. Så nydelig ♥
    Jeg tar 2 lykkelodd :)

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  13. Kjempefine.

    Jeg tar 1 lodd.

    Marie Elise
    hvitlykke@gmail.com

    SvarSlett
  14. To lodd på meg :)
    tina.triger@live.com

    SvarSlett
  15. Jeg vil være med :)
    Tar 1 lodd jeg :)

    (signe4@hotmail.com)

    SvarSlett
  16. Prøver lykken med 2 lodd helt på tampe av 4.esember.
    Ønsker deg en fin førjulstid..

    å kjempe fin julepynt..

    Stor hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett
  17. 1 lodd.

    Kontakt meg; andrea.hjeldnes@hotmail.com
    Mvh Andrea

    SvarSlett
  18. 2 lodd til meg.
    Koselig premie :)
    Hilsen
    Edyta (edytaaa.d@gmail.com)

    SvarSlett
  19. Kjempekoselig julepynt!
    1 lodd til meg.
    brit.torrissen@c2i.net

    SvarSlett