torsdag 27. desember 2012

De heldige vinnerne er

Da har jeg endelig foretatt trekningen av de flotte premiene. 
Et plagg fra Willem og Waldemar ble vunnet av lodd nummer 


 Hilde M med bloggen lykkelig som liten 

Hun ønsket seg : 

og om hun sender adressen til 
Petrus og Petrine, 
så skal jeg få sendt den videre, 
slik at det kommer en pakke i posten. 

Og det andre loddet gikk til lodd nummer 

Laila med bloggen 
Livet i Casa Didriksen. 
Hun har blitt trukket av random for tredje gang på bloggen min... 

Og hun ønsket seg følgende : 


Jeg kan ikke se at jeg har fått str på den... 
så raskt den er på plass så skal jeg formidle ønsket videre... 

Gratulerer til begge leserne ! 

Petrine :) 

5 kommentarer:

  1. Dette er jo bare helt fantastisk!! Jeg simpelthen elsker giveaway på bloggen din. Yme bruker 86 nå så jeg vil gjerne ha størrelse 92 slik at han har noe å vokse i :) :) Er så glad, så glad, har siklet på de buksene en evighet, men syntes de var litt dyre.. Jippi!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Da skal jeg sende en mail i kveld, og så kommer det nok en pakke i posten fra Knerten og Lillemor :)

      Slett
  2. WOW! Så fantastisk! Gutten min vil bli så fin ♥ Tusen, tusen takk og fortsatt god jul!

    Klem

    SvarSlett
  3. Gratulerer så masse til to heldige vinnere
    og vel blåst til deg:)
    God klem
    Hanne:)

    SvarSlett
  4. Gratulerer til vinnerne! Og gratulerer til deg som vinner! Velkommen inn på bloggen min! :.)

    SvarSlett