onsdag 14. november 2012

Fridag


Inpirasjon er hentet fra Pinterest 

Jeg våknet med et brak og med hodepine i dag. 
Jeg kom på noe jeg som jeg hadde glemt å gjøre på jobben. 
Og i dag har Petrus og jeg fri. 

Så jeg får kanskje ta meg en tur på jobb for å rydde opp i det jeg har glemt i kveld. 
Noen ganger er det verre å tenke på ting enn å få de unnagjort. 
Det her vil bare ta noen minutter. 

Men nå har vi fri! 
Vi skal bruke litt tid på å male. 
Jeg har ei venninne som ønsker seg et malt lerret. 
Et bilde signert Petrus. 
I dag skal vi starte det prosjektet. 

Av erfaring så blir slike bilder finest om man maler, lar det tørke og maler igjen. 
Da får man ofte litt mer liv i bildet og et morsommere uttrykk. 
Jeg håper vi får en kosestund med pensler og farger, 
før vi stikker ut for å lete etter lerkekvister. 
Mammaen synes det er så flott! 

Nydelig onsdag til deg og dine :) 

Petrine :) 

3 kommentarer:

  1. Takk, takk, takk. Nå minnet du meg på noe som jeg glemte å gjøre på min jobb igår!!

    SvarSlett
  2. Ja, det er jammen rart hvor stor plass sånne småting man burde ha gjort kan ta;D

    Håper dere har hatt en fin maledag i dag,
    god klem:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ble fint på tur, og malingen det ble fort ferdig syntes minsten. Men vi skal legge et lag til med farger på bildene, så snart er vi i gang igjen :)

      Slett