torsdag 25. oktober 2012

En påminnelse på en stormfull høstdag



Ute er det blås - bort - dagen! 
Bladene blåser i en virvelvind, og det hagler. 
Brrrrr!!!!
Overgangen mellom høst og vinter er frisk. 
Jeg sitter sammenkrøllet i sofaen. 
 Jeg prøver å psyke meg opp til en sykkeltur. 
Inne. 
På ergometersykkelen. 
Den sykkelen som førte til at Petrinemannen måtte bli hjemme fra jobb. 
Han ble nemlig påkjørt. 
Selv om sykkelen sto stille. 
Foten under pedalen i fart er rett og slett skadelig. 





Mens bladene blåser så løper dagene,
med aktiviteter og jobb, 
med bursdager og kakebaking
og med alt annet. 
Da bloggingen er mer eller mindre tilfeldig så minner jeg om at du kan vinne noe rosa i forbindelse med rosa sløyfe aksjonen her, og fem utgaver av Magasinet Mamma her
Har du lyst har du lov . 



Petrine :) 

2 kommentarer:

  1. Her har snøen meldt sin ankomst.. litt tidlig for min del..
    Har fått unna dagens treningsøkt, å nå er det oppladning til nattevaktshelg... frister lite akkurat nå.. hehe
    Fin helg til deg og dine! :)

    SvarSlett
  2. Her snør det og er minus! Brr..
    Ønsker deg en nydelig helg!
    Klem Renate

    SvarSlett