onsdag 31. oktober 2012

Alenetur ....





Jeg har vært i Singapore, men ikke i Stavanger. 
Jeg har et hull i mine norske geografiske besøk mellom Egersund og Bergen. 
Og da Maia, med bloggen Fabelaktig, skulle arrangere bloggtreff på Landstil på Moi 
så hadde jeg plutselig en anledning. 
Jeg meldte meg på. 
Det var en fin mulighet til å se litt av byen som jeg har hørt skal være så fin, 
samtidig som jeg kunne få litt alenetid. 





Jeg gleder meg til Stavanger.
 Jeg gleder meg til å delta på bloggtreffet.
Jeg grugleder meg til å treffe andre bloggere. 
Jeg gleder meg til innholdet på treffet.
Det er et flott opplegg, 
Maia har snudd seg rundt 
og satt sammen dagen til 
kos og opplevleser. 


Sponsorlisten til bloggtreffet. 



Men...

Det med alenetid....
der er jeg litt ambivalent. 
Jeg gleder  meg til å sitte med en bok, et blad eller hva det måtte være. 
Uten Tv og gjøre akkurat det jeg vil på kvelden. 
Men, skal  jeg være ærlig, 
så er jeg ikke sikker på om 
jeg mest av alt har lyst til at gutta er her, 
og jeg er der. 

Det handler ikke om at jeg ikke tror Petrus og pappaen har det fint sammen.
Det handler mest om at jeg liker å oppleve ting og være sammen med de jeg bryr meg om ... 
Er jeg helt forskrudd, tro ? 

Jeg gleder meg til opplevelsene, altså :) 


Før jeg avslutter vil jeg nevne at Potrin@ gir bort en fotoshoot på bloggen sin. Se her


Petrine 


7 kommentarer:

  1. Blir moro!! Ha en fin dag! Vi sees der!

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er jeg sikker på at det blir :) Sees !

      Slett
  2. SV: Jeg mener at vi foreldre vet best (burde i allefall). Og at et barn respondere sååå mye bedre på bæring og byssing. Og man får det såå mye bedre selv også :)

    Sååå spennende, kos deg masse :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Enig med deg <3
      og takk, jeg skal kose meg :)

      Slett
  3. Hei:) jeg kjenner meg litt igjen her .. hehe..så digg med litt alenetid..ikke så ofte man har det..men man savner de hjemme masse masse og når man er borte:) tipper dere kommer til å få det supert på bloggtreff:) Stavanger er en koselig by:) Nyt alenetiden:)

    Klem Kine:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, takk... jeg kommer nok til å ha det kjempe fint :)

      Slett
  4. Ha en fin tur, og skjem deg bort selv.

    SvarSlett