søndag 12. august 2012

Et bittelite glimt fra helgen


Jeg hadde en avtale med Petrus om at vi skulle bake denne helgen.
Avtalen holdt jeg, 
til tross for at jeg hadde glemt å kjøpe egg. 
Det ble frosting først, 
og kaker kom det etter at bensinstasjonen hadde åpnet. 



Gutta stakk på en liten fisketur, 
og jeg fikk et deilig friminutt i hengekøya. 




Gutta kom hjem uten fangst, 
men Petrus tyvlånte den lille kamera. 
Jeg tror han forsøkte å fange øyeblikket. 



Vi har kost oss denne solskinnshelgen. 

Hvordan var din helg, 
var den god ? 

Petrine :) 

Etter midnatt på tirsdag så trekkes vaderne. Er du ikke med har du muligheten her 


3 kommentarer:

  1. Hei høpp!!

    Takk for fine ord fra deg:)

    Dette hørtes ut som en oerfekt helg!

    Ja vi har hatt det fantastisk på farris bad,nyte nyte:)

    Ny fin uke ønsker jeg dere:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  2. Det aller beste med bakingen er å få slikke vispen etterpå;)
    Og det så bare så skjønt ut å slappe av i hengekøya - jeg har sett på en som kan stå inne også, synes det er så behagelig og avslappenede å ligge i de.
    Vår helg har vært fin men hektisk - jeg har stått med hodet i søplesekker og container både i går og i dag. Men nå er vi snart er ferdig, og ja - det er deilig å få alt avgårde på en gang;)

    Fin kveld til deg
    håper du får en strålende mandag.
    God klem
    Hanne:)

    SvarSlett
  3. Hehe, hørtes artig ut :) Og så søt liten gutt du har fått deg Nanki! :)
    Helgen min har vært fin, jeg ble henta av min beste venninne som overasket meg med at hun hadde fått lappen samme dag. Jeg viste ikke en gang at hun hadde øvelses kjørt, så jeg ble kjempe overasket og det var veldig koselig :D

    Ha en fin kveld :)

    SvarSlett