onsdag 4. juli 2012

4. Juli



Amerikas nasjonaldag!
Ettårsdagen til tiåringens katt!
Dagen vi returnerer fra ferie
Og dagen da jeg skal bli medlem av
Grete Roede gull!
Helt seriøst så føles det ikke som en gullkantet avtale,
men målet er å nå til toppen av pallen.



Kravet for å få topplassering er å komme tilbake til tidligere
års treningsmodus,
komme inn i vanlige klær
og finne idealvekten.
Den ligger nemlig bortgjemt
sammen med de plaggen som er for små,
handlelyst, overskudd og opptrente magemuskler.
Selve vekta braste i badegulvet,
etter å ha falt ned fra en lite hendig plassering,
Dermed knuste den...
Så fjerde juli er også dagen for innkjøp av ny vekt.



Så ved å innrømme at jeg trenger å bli holdt i tøylene,
at jeg trenger å stå til ansvar for å få forandring skal skje,
så skal jeg fra i dag og et halvt år fremover registrere inntak
av mat og forbruk av energi for å se om det hjelper
meg til å holde avtalen med meg selv.
Målet er å legge ut micro rapport hver uke,
Rett og slett for presse meg selv..


Affirmasjonesetningen til Grete Roede er : Små endringer - gode resultater!
Det passer meg utmerket.
Jeg VIL fortsette å kose meg :)

Ha en forrykende glad kveld, med eller uten mål :)

Petrine :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar