lørdag 30. juni 2012

" parke baull"

Petrus har røngtensyn og teft når det gjelder lek med ball.
Til foreldrenes glede. .....

Eller,- det var helt til en eller annen nevnte at de som har teft for en aktivitet tidlig i livet kunne bli gode i den sporten? Der skjedde det et sporskifte i Petrine sitt hode:

Kjære, meg!
Seriøst nok så kjeder jeg meg med de siste ukers underholdning fra tittekassa vår.

I stua har det kanskje vært underholdende, for det kommer fortløpende veiledning og verbal oppfølging av de 22 på banen.
De som løper etter en og samme fotball.
Jeg klarer ikke følge med eller engasjeres.
Jeg rett og slett kjeder meg!
Det tar jo aldri slutt heller.
He, he her var det duket opp til finale i dag, men den som venter.....

Hva om Petrus velger fotball, må jeg da late som om jeg bryr meg?
Kanskje jeg rett og slett skal gjemme alt som ruller rundt unna, og oppfordre alle naboene til å gjøre det samme?

Eller, det er vel kanskje vel egoistisk?
Jeg får vel la han leke med disse rullende figurene og håpe han velger det han vil trives med.

I morgen slutter EM , hurra !

Petrine

Ps! Petrus har en flott ball som ei venninne av Petrine har helklet.
God å kaste, god å sparke og den er ikke vond å treffes av eller kan ikke skade noe. Slår et slag for slike hjemmelagede baller. Ds!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar