torsdag 22. mars 2012

Utfordringen


Frøken Fabelaktig sin blogg
er stilren, gir inspirasjon
og er udelt positiv.
Jeg anbefaler deg å ta et lite friminutt for å titte på den.

Akkurat nå har hun en utfordring,
vis meg ditt favorittnips.

Hjelpes meg, det var en utfordring !!!!
Jeg balanserer på tynn is,
når jeg nå velger å putte engelen min
inn i kategorien.
Etter å ha lett høyt og lavt,
mellom leker og i Petrus organiserte skap,
må jeg konstatere at vi er ikke et "nipset" hjem.






Men

Engelen min er jeg kjempe glad i.
Den er absolutt en favoritt.
Og den kom til Petrine
som en gave fra Petrinemannen.

Engelen er en sterk og stolt skikkelse.
Boksehanskene er for meg symbol på viljestyrke
og evne til å kjempe for det du tror på. ..
Og på kjolen så står det følgende tekst:
Broken, but made whole.
Mye kvinneliv i en skikkelse :)



Ha en fin, fin kveld ! 
Petrine :) 





3 kommentarer:

  1. Takk for fine ord *rørt*
    Såå koselig at du deltar.
    Men er det bare meg, eller har det skjedd noe tull med dette innlegget, for jeg ser ikke bildene :)

    Fin fredag videre. I dag er stilletene pakket med i vesken, for etter jobb er det cava med min gayhusband *fnis*

    klemklem

    SvarSlett
  2. God fredag!
    Her hos meg ser jeg bildene. Jeg har ikke sjekket det inne hos deg.
    Ha en hyggelig fredag, og helg!

    Klem :)

    SvarSlett
  3. Heihei!

    For en fin engel, jeg kan forstå at du er glad i den :))

    Angående merkelapptipset er det bare å dele, jo flere som vet om det, jo flere slipper å plundre unødvendig med strykehjernet. ;)

    Ha en fin dag!

    SvarSlett